torsdag 22 december 2011

Då var det slut på det roliga...

Efter gymmets renovering har även ett antal nya regler tillkommit som mer eller mindre gör det omöjligt att träna OL, fick jag reda på idag. Fick mig en känga för att jag kört ryck bakom böjställningen, för där får visst inga stänger finnas, alls, någonsin, ever. Döttsstraff på det! Marklyfta får man göra inne i hörnet, och nåde den som för oväsen.

Så, nu blir det ingen mer OL-träning för min del förrän jag hittat ett nytt gym. Någon som har ett garage över till mig? Jag behöver bara en skivstång och lite viktplattor så är jag nöjd, sålänge du inte kommer med dumma regler om att jag bara får lyfta på ett ben eller måste be om ursäkt för att jag existerar mellan varje repetition för det är ungefär så det är på vårt gym nu. Fancy!

Nåja, här har ni mina livs sista ryck på det här gymmet då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar